بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تمرینات فشرده برای آمادگی بیشتر فرهاد مجیدی تا دربی

امیر قلعه نویی لیست نهایی 18 بازیکنی را که با خود به انزلی می برد اعلام کرد و در این لیست نام فرهاد مجیدی دیده نمی شود. فرهاد که اولین بازی اش در لیگ را برابر مس کرمان انجام داد و نمایش خیلی ضعیفی هم نداشت به خواست قلعه نویی همراه با مربی بدنساز استقلال در تهران می ماند و برای بازی مهم دربی که 6 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود تمریناتی فشرده خواهد داشت. 

باید دید مجیدی در آخرین سال حضورش در فوتبال حرفه ای آیا می تواند باز هم سوپراستار آبی ها در دربی باشد؟ حاج قاسم مربی بدنساز آبی ها گفته در مدتی که استقلالی ها نیستند مجیدی تمریناتش را در تهران با او ادامه می دهد. مجیدی در 4 برد متوالی استقلال در دربی ها با پرویز مظلومی ستاره تیمش بود. مجیدی در یک ماه گذشته تمریناتش را به طور ویژه سپری کرده و قلعه نویی هر بار تاکید دارد این بازیکن تنها در شرایطی که در اوج آمادگی باشد به میدان می رود چون سن و سال بالایی دارد. به نظر می رسد قلعه نویی که او را به خواست هواداران برای تیمش آورده ، می خواهد هیجان بازی در دربی را حتی اگر شده برای دقایقی میان فرهاد و هواداران استقلال تقسیم کند و برای همین ریسک بردن این بازیکن به انزلی را انجام نداده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 10 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com